31 грудня 2019 р.

Підсумки року 2019


Підсумки 2019 року. Цього року георгафія трохи розширилася. Вовка вперше побував в США, це вже була друга спроба, першу 5 річну візу він так і не використав =)
Ми з дітьми покаталися в гогольТрейні у Маріуполь на Гогольфест. Це було дуже круто.
Рудий Ед почав отримувати визнання, але саме тому став мені менш цікавим. В цьому я вся взагалі. Тому я відкрила магазин з Яркіними футболками. Пошила їх на замовлення на українському підприємстві, дуже круто вийшло, люди, що бачили їх на фесті вживу залишилися під враженням. Але оскільки продавати я не вмію, я здебільшого все просто дарую. В цьому теж я вся =)

Раптом з'ясувалося, що мою книжку яку я взагалі ніде не світила читають на радіо культура! О_о
І мене навіть запросили в етер. Було дуже приємно. Настільки, що почала писати другу книгу. Але, як завжди в мене буває, муж має інші плани на мій вільний час. Він знову вирішив бути в центрі уваги сім'ї і знову все мусить крутитися навколо нього. Тепер він читає лекції і знову змінив роботу. Люблю коли в нього горять очі. Але мені вже не 20, я вже не встигаю витягати сім'ю. З іншого боку і діти підросли, з ними трохи легше.

Вовка на домашньому. У нього є репетитори з математики, української і англійської і ще він ходить в спорт зал на бассейн і силові. Але решта предметів і загальна координація все одно на мені. Як і оплата рахунків, закупи їжі та одежі на шість людей, лікарі, спорт і дозвілля. Виділити час на себе це величезна проблема. І мені чомусь здається, що мені важче ніж було 10 років тому. Хоча важко пояснити чому.

Ярка здав на коричневий пояс, вже на фініші перед першим даном. Хочу звозити його в Токіо, це його заповітна мрія. А діти хочуть на море. Але...

Тепер в нас є кіт! Точніше чудова кицюня. І звичайно тепер додалося проблем з мобільністю. Тепер у відпустку ми можемо їздити тіки по частинах, хтось має лишатися з дідом та кицею.

Аліса ходить в садок. Це дуже вирішує, хоча їй там не дуже подобається. Натомість подобається в спортзалі і тому я можу водити її туди. Завдяки цьому я нарешті змогла регулярно ходити на басейн. Цього року я була там більше 100 разів. Вважаю це гарним результатом.

З іншого боку зі здоров'ям в нас явні проблеми. Стати донором вдалося лише один раз за рік, не пускають. То гемоглобін низький, то вакцінація через яку високі титри антитіл. Такоє...
УЗІ показало, що в мене починається варікоз лівої ноги. Вперше замислилася над схудненням. Це вгоняє мене в депресію, мені подобається бути великою, а тепер доведеться стати такою як всі. І не факт що допоможе. Варікоз буває і в худих.

А ще відкрили для себе купу фестивалів, вечірок, балет і кіно. Було весело!
























Немає коментарів:

Дописати коментар