5 квітня 2018 р.

Ремонт. Синя кімната

Настав час розповісти про свій супер концептуальний ремонт. Взагалі спочатку я думала здавати цю квартиру по airbnb щоб Ярка зміг жити з цих грошей, оскільки з очевидних причин, він навряд чи зможе знайти "нормальну" роботу =)
Але десь всередині нашої подорожі Європою, між Середземним морем і Альпами,  Вовка зрештою дозрів до думки про повернення в Україну. Тож виявилося, що ми будемо знову жити у нашій квартирі. Але я вже не могла відмовитися від своїх ідей щодо "шаленої" квартири.

В закладках у мене з'явилася купа фоток інтер'єрів в стилі кітч, бохо шик та модерн. Єдине що мене зупиняло, це доволі маленька кількість квадратних метрів та необхідність вмістити на них дітей, речі, іграшки. Також треба було врахувати бюджет. Дорогий ремонт в старій панельці я робити принципово не хотіла, євроремонт в стилі скандинавія тим більше, оскільки в Польщі це була моя проблема. Всі ці білі стіни і охайні ламінати з дітьми несумісні. Я не хотіла бігати за ними з ганчірками і пилосмоком як це було в польскому житлі. Тим не менш у мене є певні вимоги до чистоти житла. В мене алергія на пил і я фізично не можу жити в складі з давно немитих іграшок, ганчірок, коробок і заваленим фігнею балконом.

Тому першою кімнатою стала дитяча. Спочатку я думала що діти спатимуть на гімнастичних матах, як було в нас раніше, але діти захотіли двоповерхове ліжко. Мат все одно довелося купити на випадок якщо Ярка захоче залишитися спати в нас. Швидко стало зрозуміло, що однієї шафи критично мало, тому довелося застосувати радикальне рішення і розмістити речі в соснових ящиках для фруктів. Вийшло дикувато, але власне цього я і хотіла досягнути на початку, хіба ні? =)





































Немає коментарів:

Дописати коментар